Απλα και μονο για το γεγονος οτι μου αρεσε αυτα που γραφει καθως και γιατι ως Κυπριος θελω τα παραπανω να υπαρχουν σε οσο περισσοτερα μερη μπορει να υπαρχει
Ένας ασήμαντος Τούρκος ηθοποιός, ο Αττίλα (τι παιχνίδι της τύχης και αυτό)Ολγκάτς, μέσα στην αφέλεια ,η ακόμη και στην αλαζονεία της ατιμωρησίας τους ως έθνος ,ομολόγησε προ μηνών σε Τουρκική τηλεοπτική εκπομπή κάτι που όλοι εμείς οι Έλληνες και περισσότερο οι Ελληνοκύπριοι (αφού συνεχίζουν να το βιώνουν από το...
1974)γνωρίζουμε ,ότι κατά την διάρκεια των δύο εισβολών του Αττίλα στην Κύπρο τα Τουρκικά στρατεύματα κατοχής εκτέλεσαν αμάχους(ανεξαρτήτου ηλικίας) και αιχμαλώτους πολέμου. Ανατριχιαστική είναι η "αυθάδεια "που επιδεικνύει στην διάρκεια της διήγησης του ο Ολγκάτς ,όταν περιγράφει τον τρόπο που εκτελούσε τους Έλληνες και Ελληνοκύπριους αιχμαλώτους πολέμου με μια σφαίρα στο κεφάλι .
"Δεν φοβήθηκαν" ομολογεί "ούτε μια στιγμή, εγώ κράταγα το όπλο και αυτοί με έφτυσαν κατάμουτρα "(στην πραγματικότητα τον θάνατο έφτυναν και όχι τον εκτελεστή τους).
Όπως ήταν επόμενο η ομολογία του έπειτα από λίγο και μετά από" άνωθεν" εντολές ανασκευάστηκε από τον ίδιο ως φανταστικό σενάριο για μια ταινία όπου θα πρωταγωνιστούσε, και όπως ήταν αναμενόμενο έμεινε ανεκμετάλλευτη και από την Ελλάδα (η Κυπριακή κυβέρνηση το κράτησε για λίγο στην επιφάνεια και μετά χάθηκε) ,και έρχονται τώρα οι αποκαλύψεις για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης των αιχμαλώτων πολέμου από την εισβολή στα βάθη της Ανατολίας (Το νούμερο 31328 του Ηλία Βενέζη επίκαιρο παρά ποτέ) και προχθές ,η ανακάλυψη σε πάτο ξεροπήγαδου σκελετών που ανήκαν σε οικογένεια αμάχων Κυπρίων .
Ο ασήμαντος ηθοποιός αποπέμφθηκε από το σωματείο Τούρκων ηθοποιών και συνταξιοδοτήθηκε πρόωρα και θάφτηκε εκεί που άνηκε ,στην αφάνεια.
Εμείς ,συνεχίζουμε να θυμόμαστε όταν το απαιτεί η επικαιρότητα, και να ξεχνάμε όταν πρέπει να απαιτούμε αυτό που μας ανήκει.
1974)γνωρίζουμε ,ότι κατά την διάρκεια των δύο εισβολών του Αττίλα στην Κύπρο τα Τουρκικά στρατεύματα κατοχής εκτέλεσαν αμάχους(ανεξαρτήτου ηλικίας) και αιχμαλώτους πολέμου. Ανατριχιαστική είναι η "αυθάδεια "που επιδεικνύει στην διάρκεια της διήγησης του ο Ολγκάτς ,όταν περιγράφει τον τρόπο που εκτελούσε τους Έλληνες και Ελληνοκύπριους αιχμαλώτους πολέμου με μια σφαίρα στο κεφάλι .
"Δεν φοβήθηκαν" ομολογεί "ούτε μια στιγμή, εγώ κράταγα το όπλο και αυτοί με έφτυσαν κατάμουτρα "(στην πραγματικότητα τον θάνατο έφτυναν και όχι τον εκτελεστή τους).
Όπως ήταν επόμενο η ομολογία του έπειτα από λίγο και μετά από" άνωθεν" εντολές ανασκευάστηκε από τον ίδιο ως φανταστικό σενάριο για μια ταινία όπου θα πρωταγωνιστούσε, και όπως ήταν αναμενόμενο έμεινε ανεκμετάλλευτη και από την Ελλάδα (η Κυπριακή κυβέρνηση το κράτησε για λίγο στην επιφάνεια και μετά χάθηκε) ,και έρχονται τώρα οι αποκαλύψεις για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης των αιχμαλώτων πολέμου από την εισβολή στα βάθη της Ανατολίας (Το νούμερο 31328 του Ηλία Βενέζη επίκαιρο παρά ποτέ) και προχθές ,η ανακάλυψη σε πάτο ξεροπήγαδου σκελετών που ανήκαν σε οικογένεια αμάχων Κυπρίων .
Ο ασήμαντος ηθοποιός αποπέμφθηκε από το σωματείο Τούρκων ηθοποιών και συνταξιοδοτήθηκε πρόωρα και θάφτηκε εκεί που άνηκε ,στην αφάνεια.
Εμείς ,συνεχίζουμε να θυμόμαστε όταν το απαιτεί η επικαιρότητα, και να ξεχνάμε όταν πρέπει να απαιτούμε αυτό που μας ανήκει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου