Social Icons

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Καθομολόγηση πτυχιούχου

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2007 ωρα 12μμ

Τελειώνοντας τις σπουδές μου σ’ αυτό το Ίδρυμα, οφείλω και ταυτόχρονα επιθυμώ να διαβεβαιώσω ενσυνείδητα όλους τους φορείς του ΤΕΙ, ότι θα υπηρετώ και θα θεραπεύω τις αξίες, τις τέχνες και την επιστήμη των οποίων έγινα γνωστής

Με ανοικτό μυαλό θα μελετώ και θα αποδέχομαι κριτικά όλες τις εξελίξεις στην επιστήμη, την τεχνολογία και τον πολιτισμό και με αταλάντευτη βούληση θα εντάσσω το ειδικό στο γενικό συμφέρον, ως υπεύθυνος πολίτης, για το καλό της Πατρίδας μας.

Υπόσχομαι στην Ελληνική Κοινωνία, ότι θα υπηρετώ ανιδιοτελώς και με όλες μου τις δυνάμεις την Εθνική Ανεξαρτησία, την Ειρήνη, τη Δημοκρατία και την Κοινωνική Δικαιοσύνη, σεβόμενος πάντα το Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους και ότι θα αγωνιστώ με αφοσίωση για τη διαφύλαξη και συνέχιση των ιδανικών, των παραδόσεων και των εθίμων του Έθνους μας


Το πτυχιο αυτο αλλα και οτι γινεται απο εδω και περα ειναι αφιερωμενα στον ανθρωπο που με δημιουργησε, που μου διδαξε πως να ειμαι ανθρωπος, που μου εδειξε τη θα τα πει αγαπη αλλα και στοργη.
Στον ανθρωπο που με αφησε ενα πρωι και πεταξε μακρια.
ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ.
Σε ευχαριστω για ολα οσα μου προσφερες.
Ειναι σειρα μου να συνεχισω το ονομα σου και να δειξω οτι ειμαι αξιος να λεγομαι Πολυβιος Κυριακος Μιχαηλιδης.

ευχαριστω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Blogger Templates