Social Icons

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Γιατι δεν συμφερει την εκαστοτε Ελληνικη κυβερνηση μια μειωση της βενζινης

Καταρχην δεν προκειται να γραψω τιποτα δικο μου τιποτα που να μην στηριζεται σε αυτα που θα διαβασετε και εσεις απο εδω

Από το Υπουργείο Ανάπτυξης εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση για τις τιμές των καυσίμων:

Αφου δειτε το παραπανω αρχειο το σημειο που χριζει αναφορας ειναι αυτο (κατα την γνωμη μου)


Ακολουθεί ο μέσος όρος της τιμής πώλησης της αμόλυβδης βενζίνης (95 οκτανίων 10 ppm) των ελληνικών διυλιστηρίων (Ελληνικά Πετρέλαια και Motor Oil), για την Παρασκευή 31/07/2009, με βάση την τιμή PLATTS HCIF MED και τη συναλλαγματική ισοτιμία.


Οπως μπορειτε να δειτε και απο την εικονα παρατηρουμε
  1. Η τιμη του λιτρου για την Ελλαδα στα Ελληνικα διυλιστηρια ειναι μολις 0,376€
  2. Ο Ειδικος φορος καταναλωσης ειναι 0,410€ (κατι λιγο περισσοτερο και απο την αξια του λιτρου δηλαδη)
  3. Αν προσθεσουμε και το ΦΠΑ 0,151€ και κατι αλλους φορους.
  4. Φτανουμε στην θεικη τιμη του 0,945€ ανα λιτρο
Για σκεφτειτε τωρα ποσους τονους περνανε απο τα διυλιστηρια επι καθημερινης βασεως. Ποσα λεφτα περνει το Δημοσιο απο τον Ειδικο φορο?
Ποσο αγοραζεται την βενζινη εσεις?

Απλα μαθηματικα ειναι ... οσο μειωνεται η διεθνης τιμη το Ελληνικο δημοσιο ΧΑΝΕΙ ΛΕΦΤΑ!!!!

τωρα θα μου πεις απο το 0,945 πως την αγοραζω εδω εγω 1,189€ ?!!?!?! (περιπου 25 λεπτα το λιτρο κερδος!!!!!)
Ε, κατι δεν πρεπει να βγαλει και ο μεσαζωντας, και ο πρατηριουχος και το διυλιστηριο και η εταιρεια εμποριας????
Το θεμα ειναι οτι εγω δεν τα βγαζω....για να κανω καθε μερα 20km το λιγοτερο!!!!! και δεν εχω αλλη επιλογη, ουτε λεωφορειο ουτε κατι αλλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Blogger Templates